Schvalování vlastních objednávek

Bi4Approve Objednávky – vlastní objednávky pod kontrolou

Díky znalosti celkových minulých i budoucích nákladů plynoucích ze zadaných objednávek dokážete lépe predikovat vývoj finančního toku firmy.

Řeší vaše firma objednávky produktů a materiálu, které mají na starosti různí obchodníci a nákupčí? Skládá se vaše firma z více poboček a menších firem a potřebujete mít všechny své objednávky pod kontrolou a na jednom místě? Pak právě v těchto případech oceníte naši aplikaci Objednávky.

Tato aplikace využívá technologii Microsoft 365 a SharePoint a přehledně schraňuje objednávky od libovolného množství žadatelů na jednom místě. Díky tomu máte nejen lepší přehled o plánovaných výdajích, ale současně dokážete konsolidovat více objednávek do jedné a vyjednat tak například výhodnější cenu.

Díky znalosti celkových minulých i budoucích nákladů plynoucích ze zadaných objednávek dokážete lépe predikovat vývoj finančního toku firmy.

Jak aplikace Objednávky funguje

  1. Zaměstnanec firmy (typicky nákupčí) vytvoří objednávku pro konkrétní firmu.
  2. V objednávce vyplní informace o dodavateli, objednávaném zboží, ceně atd.
  3. Objednávku uloží do aplikace a ta se automaticky odesílá ke schválení určenému pracovníkovi firmy.
  4. Ten následně může objednávku schválit či zamítnout.
  5. V případě schválení se objednávka odešle dodavateli. 

 

Navíc, pokud již využíváte aplikaci Bi4Approve Faktury, tak můžete aplikaci Objednávky využít jako její užitečný doplněk.

 

Výhody aplikace Objednávky

Jednou z největších výhod aplikace je výrazné usnadnění orientace v celkovém množství objednávek. Odpadá posílání emailů se žádostmi o schválení, vše je přehledně vedeno v samotné aplikaci. 

 

Navíc aplikace umožňuje filtrování mezi objednávkami čekajícími na schválení, již schválenými, vyřízenými, zamítnutými i stornovanými. Jednoduše si vytřídíte plánované i probíhající objednávky dle jejich stavu.

 

Ve spolupráci s aplikací pro schvalování faktur dokážete snadno určit, zda je objednávka vyhotovena a uhrazena. Dokážete přiřadit všechny relevantní faktury k dané objednávce. Od zálohové faktury, přes mezi plnění až po finální úhradu a dodání.

 

Aplikace Objednávky je díky svým funkcím ideální pro všechny větší firmy, firemní uskupení, konglomeráty a obecně pro podniky s různorodým portfoliem či větším množstvím sekcí, které nezávisle na sobě objednávají materiál či služby.

 

Pokud vás k aplikaci zajímají jakékoliv bližší informace, kontaktujte nás. Rádi vaše otázky zodpovíme.

Zaujali jsme Vás? Vše Vám předvedeme a vysvětlíme

Kontaktujte nás