Jak aplikace Objednávky funguje
- Zaměstnanec firmy (typicky nákupčí) vytvoří objednávku pro konkrétní firmu.
- V objednávce vyplní informace o dodavateli, objednávaném zboží, ceně atd.
- Objednávku uloží do aplikace a ta se automaticky odesílá ke schválení určenému pracovníkovi firmy.
- Ten následně může objednávku schválit či zamítnout.
- V případě schválení se objednávka odešle dodavateli.
Navíc, pokud již využíváte aplikaci Bi4Approve Faktury, tak můžete aplikaci Objednávky využít jako její užitečný doplněk.
Výhody aplikace Objednávky
Jednou z největších výhod aplikace je výrazné usnadnění orientace v celkovém množství objednávek. Odpadá posílání emailů se žádostmi o schválení, vše je přehledně vedeno v samotné aplikaci.
Navíc aplikace umožňuje filtrování mezi objednávkami čekajícími na schválení, již schválenými, vyřízenými, zamítnutými i stornovanými. Jednoduše si vytřídíte plánované i probíhající objednávky dle jejich stavu.
Ve spolupráci s aplikací pro schvalování faktur dokážete snadno určit, zda je objednávka vyhotovena a uhrazena. Dokážete přiřadit všechny relevantní faktury k dané objednávce. Od zálohové faktury, přes mezi plnění až po finální úhradu a dodání.
Aplikace Objednávky je díky svým funkcím ideální pro všechny větší firmy, firemní uskupení, konglomeráty a obecně pro podniky s různorodým portfoliem či větším množstvím sekcí, které nezávisle na sobě objednávají materiál či služby.
Pokud vás k aplikaci zajímají jakékoliv bližší informace, kontaktujte nás. Rádi vaše otázky zodpovíme.