Rizika, před kterými vás aplikace uchrání
Proces schvalování příchozích faktur v řadě firem probíhá tak, že k osobě, která má na starosti schvalování faktur (dále administrátorka), dorazí faktura, nicméně daný člověk neví, zda ji může proplatit nebo ne. Musí se proto ptát zodpovědné osoby a zjišťovat, jestli je faktura v této výši v pořádku, zda bylo dodáno její plnění apod.
Schvalování faktur ovšem není primární náplní práce vedoucích a dalších pracovníků. Aplikace Bi4Approve Faktury toto reflektuje a celý proces maximálně zjednodušuje. Současně chrání firemní finance. Zabraňuje totiž účetním omylům, nestane se, že by byla proplacená chybná faktura, jejíž plnění nebylo dodáno kompletně, docházelo k účetním podvodům apod.
Jednomu z našich klientů aplikace Bi4Approve Faktury zabránila v proplacení faktury, u které nebylo dodáno její plnění, a zachránila mu tak platbu v hodnotě 2 milionů Kč.
Hlavní výhody aplikace:
- sjednocení toku příchozích faktur společnosti
- automatické začlenění příchozích faktur do aplikace
- přidělení jednotlivých faktur k danému středisku nebo projektu
- odeslání ke schválení příslušným vedoucím
- až 6 úrovňové schvalování
- kontrola schválení před zaplacením faktury
- automatické odeslání a načítání dat přes XML do účetního systému POHODA
- načítá elektronické faktury standardu ISDOC
- výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.
- všechna data jsou uložena na sharepointu Microsoft 365
- možnost přístupu partnerských firem