Rezervace míst v kanceláři

Bi4OfficePlaces – řešení pro rezervaci míst ve Vaší kanceláři

Potřebujete aby si uživatelé sami rezervovali pracovní místa?

Jste moderní, pokroková firma jako česká pobočka Microsoftu? Chcete aby si Vaši zaměstnanci sami určovali kde budou v který den sedět? Nebo jste museli omezit provoz z důvodu onemocnění COVID-19? Máme pro Vás řešení v podobě naší aplikace Bi4OfficePlaces, která Vám a Vašim zaměstnancům umožní efektivně si rezervovat pracovní místa.

  • více pater v jedné budově
  • procentuální definice obsazenosti

Postup aplikace

#1

Definice pater

Správce aplikace nejprve nadefinuje patra v budově a počet míst v jednotlivých patrech. Místo pater může použít open spaces, kanceláře, či zasedací místnosti.

#2

Definice obsazenosti

Pokud je potřeba omezit počet míst na patře, definuje se procentuální obsazenost. Ta je platné od nastaveného data, vždy po další nastavené datum. Takže pokud potřebujete omezit provoz na delší dobu, není nutné definovat procentuální osazenost na každý den, ale definujete obsazenost až od data, kdy se má stav změnit.

#3

Přehled pater

Uživatel v přehledu podle data vidí celkový počet míst v jednotlivých patrech, nastavenou procentuální obsazenost a také počet volných míst k rezervaci.

#4

Rezervace místa

V přehledu rezervací uživatel vidí, na který den a ve kterém patře má místo rezervované. Pro vybrané patro může rezervovat místo na další dny nebo zrušit rezervaci. Zelené čtverečky jsou dny, kdy uživatel nemá místo rezervované. Zelené „fajfky“ jsou dny, kdy má uživatel rezervované místo na daném patře. Modré „fajfky“ znamenají rezervované místo v jiném patře.